Tefal FV2125 Simply Invents

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal FV2125 Simply Invents op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Ottema 03-06-2012

Leuk en fijn apparaat.
Degelijkheid is echter ver te zoeken.
Na twee jaar is hij zo lek als een mandje.
Al het water loopt er net zo hard uit als dat je het erin giet.
Dus einde verhaal.

tuinboon9 19-06-2009
Geschreven voor: Tefal FV2125 Simply Invents

Dit strijkijzer strijkt wel goed de kreukels eruit, maar hij glijdt moeizaam over het wasgoed. Ook is het snoer aan de korte kant. Ik heb het ijzer dan teruggebracht naar de winkel

lecuuf.jvandenberg 13-12-2008
Geschreven voor: Tefal FV2125 Simply Invents

degelijke en zeer goede strijkyzer.
Deze al enige tij d in mijn bezit, gewoon een fijn apparaat

cdr 25-10-2008
Geschreven voor: Tefal FV2125 Simply Invents

Ik heb dit strijkijzer een paar weken geleden gekocht, had er een cadeau gekregen maar dat was een strijkijzer uit de oertijd! Dus toen op zoek naar een leuk strijkijzer voor niet al te veel geld. Bij deze Tefal uitgekomen omdat kwaliteit ook voorop staat.
Ik kan maar een ding zeggen, het is heerlijk strijken met dit strijkijzer. Inmiddels strijk ik bijna alles ermee, zelfs de handdoeken en beddegoed. Strijken is met dit ijzer leuk geworden.

Michel73 21-06-2008
Geschreven voor: Tefal FV2125 Simply Invents

Dit is geen fijn strijkijzer, de zool is erg stroef en hij is lastig te vullen. Als je water erin giet stroomt hij te snel over omdat de lucht niet weg kan. We gaan op zoek naar een andere.